παππού; (συνέχεια)

Τα όνειρα για μένα εν πολλά σημαντικό μέρος του υποσυνείδειτου μας. Άλλες φορές θυμίζουν μου ότι όσο τζαι να αγνοείς κάποια πράματα, άμα τα σκέφτεσαι τζαι άμα τα νιώθεια βουρούν σε πουπίσω (όπως τότες που έβλεπα όνειρα με πρωταγωνιστές πρώην φίλους που είχαμε τσακωθεί).
Που την άλλη, πάντα ήθελα να σιουρεφτώ ότι εν εσημέναν κάτι, γι'αυτό πάντα έπιανα την Ντ. τηλέφωνο, όπως τζαι άλλους φίλους με τους οποίους είχα να μιλήσω τζαιρό όταν τους έβλεπα όνειρο- για να σιουρεφτώ ότι ούλλα εν καλά στη ζωή τους.

Το χτεσινό όνειρο όμως ετάραξε με, αποσυντόνισε με.  Ούλλη μέρα στην δουλειά εμιλούσαν μου τζαι ήμουν αλλού, έκαμνα σαρδάμ, ήμουν στον κόσμο μου.
Η γιαγιά μου επανάλαβε τη συμβουλή της μάμμας, να πάω να ανάψω ένα κεράκι. Η Σ. είπε μου ότι εν θεωρεί ότι εν τυχαίο τζαι να το ψάξω λλίο παραπάνω. Ότι μπορεί να προσπαθεί να μου πει κάτι. Ότι υπό κανονικές συνθήκες εν νάταν το υποσυνείδητο μου αλλά είχα πολλά strong reactıon στο συγκεκριμένο όνειρο τζαι ίσως τούτο να σημαίνει κάτι.

Είπα εν θα επιχειρήσω να το ερμηνεύσω. Eν poıntless τζαι οι ερμηνίες εν τόσο πολλές που εννα πελλάνω. Οπόταν που εν να σχολάσω εν να πάω να ανάψω ένα κεράκι. Τζαι hopefully, that would be all..


Lifehouse - From Where You Are

Comments

  1. θα συμφωνήσω με τη Sike στο προηγούμενο σου ποστ

    κανένας εν μπορεί να μας πει σίουρα αν σημαίνει κάτι ή όι έναν όνειρο... μεν διάς βάση, ειδάλλως έννα πελλάνεις, εν το υποσυνείδητο σου μάλλον

    ήταν ευκαιρία να ανάψεις κεράκι - τζαι έννα δείξει :)

    ReplyDelete
  2. ναι i guess time will show:) το κεράκι εν να το ανάψω πάντως.. καλού κακού!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Headbanging (on the wall) -3- Πορνό εν ώρα εργασίας

Secret Santiasi!!

Headbanging (on the wall) -2-