παππού;

Εχτές είδα όνειρο τον παππού μου που την πλευρά του παπά μου. Επέθανε πριν 6-7 χρόνια...
Παλιά θυμούμαι όταν ήταν μιτσιά ήταν πολλά δραστηριος. Επιένναμε κάθε Κυριακή οικογενιακά τζαι εβλέπαμεν τον. Ο κήπος του ήταν γεμάτος μαρούλια, χόρτα τζαι είσιε τζαι αμπέλι, επεριποιάτουν τα ούλλα μόνος του. Επιένναμε τζαι επέζαμε με τις ώρες μες τον κήπο, όσο οι γονιοί μου εκάθουνταν στη τσιμεντένια βεραντούα του συνοικισμού τζαι εμιλούσαν. Εβρίσκαμε βατράχους σωρό τζαι κάθε φορά εφέφκαμε φορτωμένοι με του κόσμου τα καλά. Σιγά σιγά εγέρασε τζαι σιγά σιγά ερήμωσε τζαι ο κήπος.. Τζαι μετά που ταλαιπωρίαν, επέθανε που γηρατιά...

Εψές είδα τον σε ένα δωμάτιο τζαι έκλαια (γοερά όμως) τζαι αγκάλιαζα τον.. Εν ήταν ούτε ο δραστήριος όπως άμα ήμασταν μιτσιοί ούτε πριν να πεθάνει που έγινε πετσί τζαι κόκκαλο. Εκοίταζε με με τα μάθκια του τα μικρούλικα, γεμάτα ρυτίδες, άθρωπος που επέρασε φτώσια τζαι πείνα, κατοχή τζαι ταλαιπωρία.

Σήμερα το πρωί σαν οδηγούσα εθυμήθηκα το όνειρο όπως οδηγούσα για να πάω δουλειά. Μετά που λλίο έπιασε με το γαλανομάτικο τηλέφωνο τζαι είπα του το.. Είπε μου να ρωτήρω τον αρφό μου αν είδε το ίδιο όνειρο (εν συνονόματοι τζαι σήμερα εν τα γενέθλια του αρφού μου...)
Έπιασα τη μάμα μου τηλέφωνο τζαι ερώτησα την αν σημαίνει κάτι.. Είπε μου ότι μπορεί ο παππούς να με πεθύμησε..=/ τζαι να πάω να ανάψω ένα τζερί..

I'm freaking out.. Έσιει που το πρωί που το σκέφτουμαι τζαι αγχώνουμαι ότι μπορεί να γίνει κάτι σήμερα, κάτι κακό. Γενικά θωρώ πολλά ζωντανά όνειρα αλλά εν θυμούμαι ποτέ να είδα κάτι έτσι..

Άρκεψα να πελλανίσκω..;

Comments

  1. στο θέμα των ονείρων συμμερίζομαι την άποψη του Φρόυντ, ότι δλδ τα όνειρα είναι distorted manifestations των σκέψεων και επιθυμιών μας κατά τη διάρκεια της ημέρας. Εν μπορείς να ξέρεις τι βρίσκεται καταχωνιασμένο μες το υποσυνείδητό σου, μπορεί κι εσύ να είχες μια αναλαμπή του παππού και έτσι τον είδες τη νύχτα.
    Αποφεύγω να τα ερμηνεύω ως προφητικά ή ότι σημαίνουν κάτι. Αν και αυτό ενδέχεται να συμβεί σε ορισμένες περιπτώσεις, στις πλείστες απλά σε κάνει (η ερμηνεία των ονείρων) να βασίζεσαι υπερβολικά πάνω τους σε σημείο να δυστυχείς και να αγχώνεσαι.

    ReplyDelete
  2. Να σου πω την αλήθκεια τζαι εμένα τούτη εν η λογική μου συνήθως. Οπόταν ότι πελλάρα θωρώ στα όνειρα μου (τζαι μιλούμε εν ΠΟΛΛΕΣ)απλά επιβεβαιώνει πόσο περίπλοκος εν ο εγγέφαλος μου/μας.

    Ίσως να εγίναν ούλλα λογω της σύνδεσης παππού/όνομα μπρο/γενέθλια μπρο.
    Παρ'όλα αυτά... ομολογώ το ότι εφρίκαρα..!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Headbanging (on the wall) -3- Πορνό εν ώρα εργασίας

Secret Santiasi!!

Headbanging (on the wall) -2-