Δουλειά/ Δουλεία!

Από τη μέρα που ξεκίνησα τη δουλειά επικρατεί μια ηρεμια.. Ξυπνώ το πρωί τζαι έρκουμε δουλειά στην ώρα μου (2 βδομάδες δουλειάς χωρίς αργοπορία εν πολλές για μένα!), εν βρίσκω κίνηση, κάμνω τον καφέ μου τζαι αρχίζω.. Είμαι χαμογελαστή τζαι ευγενική με ουλλους (σε σπαστικό σημείο), πάω τα καλά με την καινούρια συνάδελφο, μιλώ για τη δουλειά μου τζαι χαμογελώ κτλ.

Αρέσκει μου τούτο που κάμνω δαμέ.. Λαλείς να γίνω που τζίνους τους αθρώπους που (dare i say it) απολαμβάνουν τη δουλειά τους...;


Ένα ρίγος με διαπερνά.. Παρουσιάζω όλα τα συμπτώματα μιας σχιζοφρενούς; Ή εν επειδή εν αρχή, ήμουν τόσο τζαιρό χωρίς δουλειά τζαι εν ο ενθουσιασμός..;


Update 2/8/11
οκ επέρασε μου

Comments

  1. Μακάρι να είσαι πουτζείνους τους ανθρώπους που απολαμβάνουν τη δουλειά τους. Λίγοι είναι τόσο τυχεροί, εγώ δεν είμαι ένας απο αυτούς, όχι πώς είναι χάλια η δουλειά μου, αλλά δεν την απολαμβάνω ιδιαίτερα. Αν σκεφτείς όμως πόσες ώρες περνούμε σε αυτήν, δε θα ήταν άσχημα να την απολαμβάνουμε.

    ReplyDelete
  2. Ε νε τούτο λαλώ τζαι εγώ. Μακάρι (fingers crossed) να κρατήσει! Κι ας είμαι που τους λίους:) Η δουλειά σου έχει σχέση με το αντικείμενο σου ή υπάρχουν προοπτικές να κάμεις κάτι άλλο στο μέλλον;

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Headbanging (on the wall) -3- Πορνό εν ώρα εργασίας

Secret Santiasi!!

Headbanging (on the wall) -2-