Ανασκόπηση λοιπόν :)



Πρώτο πόστ που το καινούριο μου τάμπλετ woohooo! Έσιει τζαιρό που σε έβαλα στο μάτι αγαπητό samsung note!

Καινούρια χρονιά τζαι πάντα κάπου έτσι εποχή (πιο πριν βασικά αλλά είπαμε, procrastination at its best is here!) Πέφτει ανασκόπηση

Η χρονιά που επέρασε χμμμ ήταν έτσι κι έτσι.

Το πρώτο μισό επέρασε με πολλά δράματα (μεν φανταστείτε παπακαλιάτη, παραπάνω ήταν στο μυαλό μου). Ένας χωρισμός και η απώλεια της δουλειάς μου ένε και εύκολο πράμα να το χωνέψεις... αρκετά όμως με τις μαυρίλες.

Κατά τη διάρκεια της μαύρης περιόδου οι καημένοι οι φίλοι μου.. επέλλανα τους! Ο καημένος ο Κ? Καλά τζαι άντεξε με! Πρέπει να τους κάμω μια λαμπάδα ίσια με το μπόι μου (να μεν παττήσουμε τζιόλας, 1.53 εν καλή!)

Μετά όμως κάτι άλλαξε.. άρχισα να βρίσκω τον εαυτό μου.. καταρχάς ήβρα δουλειά τζαι πολλά καλή μάλιστα.. τζαι που τζιαμέ πΟυ εξεκίνησα για 6 μήνες κι όμως είμαι ακόμα εδώ -εκεί. Ο μάστρος μου είναι καταπληκτικότατος τζαι μαθαίνω πράματα!

Ταυτόχρονα άρχισα να  βρίσκω τον εαυτό μου.. εν πολλά παράξενο το πόσο άλλαξα στη μετά γαλανομάτικου εποχή, ίσως μόνο εγώ να βλέπω τούτη την αλλαγή πάνω μου εν ξέρω.

Άτομα που ένιωθα ότι έν μου εκάμναν καλό έφκαλα τα που τη ζωή μου.. με τη λογική του ότι όποιος κουτσομπολέφκει τους άλλους σε μένα κουτσομπολέφκει με και μένα στους άλλους κάποια άτομα επήραν δρόμο. Και εβρεθήκαν άτομα στη ζωή μου που αξίζουν ναν τζιαμέ.

Για πρώτη φορά επήρα το αυτοκίνητο  offroad
Για πρώτη φορά οδήγησα τετράτροχη στον ακάμα τζαι εβούτησα στην Λάρα
Ανέβηκα τον καλλιτέχνη
Εγνώρισα άτομα όμορφα (τζαι εν μιλώ για εξωτερική εμφάνιση)
Επέρασα χρόνο με την οικογένεια μου

Κυρίως, έμαθα ότι ακόμα τζαι στιγμές που νομίζεις ότι χάνεις τη γη κάτω που τα πόδια σου μπορείς να επιβιώσεις


Θέλω λοιπόν μια χρονιά όπως το δεύτερο μισό του 12!


Τούτα ήταν τα ρεζολούσιονς / πλανς μου πέρσι:




So.. plans?
  • Trying to remember each day the positive aspects of my life. My family (even from a genetics point of view one cannot be born in this family without craziness-it runs in both sides). My friends. And health. Of all the above and most of the people that are close to me. 
  • Sending as much CVs possible to as many companies possible.
  • Putting my life in an order. 
  • Finding me. Which might be the most difficult of all. Defining myself after so many years of being ''the other half'' is going to be...challenging. Not caving into being ''the other half'' of someone else just because its easier is going to be hard as well. 
  • Reading more now that i have the time. Something I've already started with- i think it helps with the dreams. 
  • Write more at the blog. So that i remember the stages that I've been through at this time. Cause at some point things are going to get better. And then they'll probably go sour again. And at that point, i'll need to see that they are going to get better again. 

And my resolution of 2012- the first bullet point. Each day, write down one positive thing or something that i'm grateful for. I do my best to do this mentally, but i do want to see all 365 at the end of the year.


Απότυχα σε 2: στο να γράφω κάτι θετικό κάθε μέρα ( εν ήταν κάθε μέρα) τζαι να γράφω στο μπλογκ πιο συχνά (άσε, έφαα  τζαι παρατήρηση που τον σηκρετ σάντα για τούτο.. : p)
 Για τα άλλα εν εχω παράπονο :)


Τα φετινα;


  • Να πιένω στη δουλειά πάντα στην ώρα μου.

Τούτο προς το παρόν.. 

Καλή χρονιά everyone!







Comments

Popular posts from this blog

Headbanging (on the wall) -3- Πορνό εν ώρα εργασίας

Secret Santiasi!!

Headbanging (on the wall) -2-