Issues

Εξαναθκιάβαζα μιαν ανάρτηση της neerie. Για το αν οι εμπειρίες που αποκτούμε σε τούτη τη ζωή εν καλές ή κακές τελικά. Για τα issues που αποκτούμε στην πορεία που ίσως να μας εμποδίζουν να προχωρήσουμε 'ποιοτικά' στις επόμενες εμπειρίες. Ποιοτικά meaning no trust issues, no commitment issues, no .... issues γενικά, στη μέση ο καθένας βάλλει ότι θέλει.

Εσυνειδητοποίησα ότι στα ντράφτς μου έχω τζαι ποστ 'I got issues'. Who doesn't? εν να μου πεις.

Μα.. ακριβώς. Who doesn't? Ασπούμε με το γαλανομάτικο είμαστε μαζί ΠΟΛΥ τζαιρό. Σοβαρή σχέση εγώ εν είχα κάμει προ γαλανομάτικου. Εν έχουμε την τέλεια σχέση, επληγώσαμε ο ένας τον άλλο (δυστυχώς) τζαι όμως είμαστε δαμέ που είμαστε. Καλά. Καλή επικοινωνία. Καλή χημεία. Καλό σεξ. Εν επληγώθηκα σε σημείο of no repair όμως που άντρες.

Που την άλλη, που άποψη φιλίας έπαθα την πολλές φορές. ΠΑΡΑ πολλές φορές. Τζαι απόκτησα issues. Πολλά issues. Issues να χορτάσει το μάτι σου.

Στιγμές ίντρικας και προδοσίας; check
Πισωπλάτικο θάψιμο, σταυρός πουπάνω τζαι πάτήμα να κάτσει τζαι καλά το χώμα; check
Επλήγωσα τζαι γω κόσμο; (εν φταιν πάντα οι άλλοι) check
Φιλίες που τα πράματα εγίναν complicated? check
Ανεπανόρθωτη ζημιά; Χμμμ

ΟΚ τον πρώτο τζαιρό εγύριζα όπως την πενθούσα. Κατακρίβειαν, όι όπως. Επενθούσα. Κότσινα μάθκια που το κλάμα. Τζαι μετά Θυμός, αυτό-διαπραγμάτευση, αποδοχή. (Λείπουν δύο στάδια-πέξε πελλό). Τζαι μετά που πολλή τζαιρό.. επέρασε μου. Ναι έμεινε μου ο φόος, ναι έχω ένα θέμα με την εμπιστοσύνη και πλέον εν μοιράζουμαι τόσο εύκολα κάποια πράματα. Ναι, μερικές φορές φοούμαι ότι εν έχω πραγματική επαφή. Μερικές φορές ισχύει τζιόλας. Αλλά επροχώρησα.

Εν έμεινα τέλια άφιλη-ακόμα έσιει που εν με εβαρεθήκαν.
Τζαι τζιαμέ είδα την διαφορά του να είσαι σε μια φιλία ή παρέα for that matter τζαι ο άλλος να αφιερώνει ούλλη την ενέργεια του για να σου δείξει πόσο καλύτερος ένει (ακόμα τζαι αν δεν τον ανταγωνίστηκες ποτέ) τζαι που την άλλη να είσαι σε μια φιλία ή παρέα που ακόμα τζαι άμα σε περιπέζουν για το 1.53 τζαι για το νέο activity μετά εν να κάτσουν να σε ακούσουν τζαι να σε ρωτήσουν πράματα.

Εν έχω ούτε τις τέλειες φιλίες, μεν περιπεζούμαστε. Τα πράματα ποττέ εν αλλάσουν δια μαγείας όπως στις αμερικάνικες ταινίες. Αλλά προσπαθείς. Τζαι σηκώνεσαι.

Ο άθρωπος εν εφτιάχτηκε για ναν πεσμένος. Εφτιάχτηκε για να προχωρά. Οπόταν θκιαλέεις τι κουβαλάς μαζί σου. Τζαι τα συναισθήματα εν λείφκουν, απλά χώνουνται. 

Για να πω τζαι το κρίμα μου, τζαι γω αν εχώριζα που το γαλανομάτικο, πιστεφκω ότι εν θα μπορούσα να ξανανιώσω τα ίδια πράματα. Που φύσης μου βαρκούμαι εύκολα τζαι εν ξέρω πως τα καταφέρνει το γαλανομάτικο (εν ο υδροχόος-whisperer αλόπως:p). 

Τζαι δαμέ σκέφτεσαι εσύ- ούλλοι έτσι λαλούν μπλα μπλα μπλα. Οπόταν ίσως να μπορούσα να νιώσω άλλα πράματα; I dunno, you dunno. 

Γιατί καλό κολλούμε ούλλοι στα issues μας τζαι όι στο τι μπορούμε να κάμουμε να σηκωστούμε τζαι να προχωρήσουμε μπροστά;

then again, i'm just a hopeless κρυφό-optimist..

Comments

  1. so very human:-)
    krifooptimistria mou esy:-)

    ReplyDelete
  2. χεχε, είσαι καλλύττερη μου, εγώ είμαι κρυφο-pessimist...

    Σόρρυ αν σε προβλημάτισα. Μακάρι να μείνεις έτσι θετική τζαι να θωρείς μπροστά, να μεν σταματήσεις να εμπιστεύκεσαι τζαι να μεν πληγώνεσαι. Το παν είναι να μείνει απλή τζαι άκακη η ψυshή μας, παρόλο τον πόνο που περνά κάποιος. Μακάρινα ήμουν/να γίνω τζι εγώ έτσι.

    Εγώ επληγώθηκα, επλήγωσα τζαι πλέον επιλέγω ποιούς θα έχω δίπλα μου τζαι ποιούς λλίον πάρατζει.

    Εν ο εγωισμός μου που φταίει που πληγώνουμαι, έτο πάντα καρτερώ πολλά που τους άλλους τζαι δεν πολλο-ελέγχω τον εαυτό μου, δε με προσέχω. Εν με εμένα που τα έχω βασικά.

    Μεν ακούεις όμως, τζι εγώ ευχαριστώ το Θεό που είμαι δαμαί που είμαι, για τους ανθρώπους που έχω στη ζωή μου... Που με ανέχουνται τζαι αγαπούν με. Εν θα ήμουν δαμαί χωρίς τόσην αγάπην. Τωρά είμαι σε καλό δρόμο.

    Αμάναμου ίντα εξομολόγησην σου έκαμα!! Εν ο καναπές σου νομίζω, εξαναείπα σου το!

    Άτε, καλήν Ανάστασην στην ψυχούλα μας!! :)

    ReplyDelete
  3. Επληγώθηκες, επλήγωσες. Θα ξαναπληγωθείς, θα ξαναπληγώσεις. Μεν σταματήσεις όμως να εμπιστεύκεσαι, τζίνους που το αξίζουν.
    Θκιαλέεις ποιούς κουβαλάς μαζί σου/δίπλα σου/πάνω σου τζαι προχωράς. Εν είμαστε φτιαγμένοι για να ππέφτουμε τζαι να μεινίσκουμεν. Είμαστε φτιαγμένοι για να τρώμε τα μούτρα μας τζαι να σηκωννούμαστε πάνω μετά.

    ReplyDelete
  4. @postbabylon hehe είμαι τι να κάμουμε..:)

    @neerie ο προβληματισμός εν καλό πράμα, μεν απολογείσαι:) Εν ξέρω αν δεν εφκήκε που το ποστ αλλά και εγώ εννοείται προσέχω παραπάνω ποιούς βάλλω στη ζωή μου τζαι προσέχω τζαι να μεν χάννω τον εαυτό μου in the process. Απλά σε κάποια φάση ενοχλούμουν παραπάνω για το ότι εν με άφηνα να προχωρήσω παρά για τα όσα εγίναν στο παρελθόν που μου εδημιουργήσαν τζίνα τα συναισθήματα(ένα λεπτό να το ξαναδιαβάσω να δω αν φκάλλει νόημα- ΟΚ νομίζω φκαίνει:p). Λλίο με τον εγωϊσμό εσύγχισες με, αν ήσουν εγωίστρια εν θα επρόσεχες παραπάνω τον εαυτό σου;
    Με λλία λόγια, τούτο που είπε ο Invictus:)

    @Invictus συμφωνώ:)

    ReplyDelete
  5. τούτο με τον εγωισμό εννοούσα το ως εξής:

    αντί να προσέχω τον εαυτό που που κακοτοπιές τζαι βασικά να θωρώ τα δικά μου λάθη, φταιν μου οι άλλοι που κάμνουν λάθη, που δεν κάμνουν τζείνα που θέλω, που δεν ανταποκρίνονται στις δικές μου (ψηλές) προσδοκίες

    κατά τα άλλα, keep walking :)

    ReplyDelete
  6. χμ ναι μεγάλο θέμα οι προσδοκίες... Πάντως I get your point now!

    Thanks:)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Headbanging (on the wall) -3- Πορνό εν ώρα εργασίας

Secret Santiasi!!

Headbanging (on the wall) -2-