All over the place

Η συνάδελφος λείπει τζαι στο γραφείο γίνεται ψιλοπανικός.. Παραπάνω εγίνετουν την Παρασκευή αλλά πάλε..

ΔΙαβάζω όσα μπλογκ διαβάζω ανελλειπώς. Εν ο τρόπος μου να χαλαρώνω τζαι να μαθαίνω τι γίνεται έξω που τον μικρόκοσμο μου.

Σκοτούρες, μαλακίες.

Ακόμα τζαι στη δουλειά.. προοπτικές πολλές, ιδέες ακόμα παραπάνω. Αλλά εν τζαι η γραφειοκρατεία πολλή τζαι τούτο κάμνει μας να κόφκουμε πίσω.

Νιώθω μια κούραση, μια στενοχώρια, για τούτα που δεν μπορώ να ελέγξω όσο τζαι να θέλω. Για τον παππού μου, που στεναχωρκέται τζαι εν μπορώ να βοηθήσω. Για μια διαμάχη που γίνεται σπίτι, που εν να μπορούσε να αποφευχθεί. Για μαλακίες.

Το αστείο ένει ότι ως την Πέμπτη ήμουν μες την ηρεμία τζαι την αγαλλίαση. Ελαλούσα τους ούλλους να μεν ασχολούνται τζαι να χαλιούνται για μαλακίες. Ακόμα πιστέφκω το αλλά επόκατσα.

Σε κάποια φάση εν να τα βρώ. Θέλω να σας πω πως επέρασα στην Αθήνα το ένα Σαβ/κο τζαι στη Λεμεσό το άλλο. Για την καινούρια δραστηριότητα που εξεκίνησα τζαι ηρεμά με. Αλλά στην προσπάθεια μου να μεν γίνω δουλειά-σπίτι-σπίτι-δουλειά εν προλαβαίνω να αναπνεύσω. Που την μια απολαμβάνω το, που την άλλη εν νάθελα να μπορώ να έχω λλίο παραπάνω χρόνο με τα δικά μου άτομα.

Truth is..φοούμαι πολλά την πιθανότητα ότι είμαι all over the place χωρίς πραγματική.... επαφή.

Comments

  1. Πρώτα να κάμεις επαφήν με τον εαυτό σου, να συγκροτηθείς τζαι μετά θα μπορείς να είσαι συνειδητά ποτζεί τζαι ποδά.

    Τα παραπάνω πράματα εν μπορούμε να τα ελέγξουμε ένιγουέι, μπορούμε ίσως να βοηθήσουμεν όμως κάποιους δικούς μας.

    Take your time..

    ReplyDelete
  2. Μα γιατί πρώτη φορά μπαίνω δαμέσα? Αρεσε μου εν ωραία τα χρώματα. Μα που ήσουν εσύ τόσο καιρό? Μα που ζω επιτέλους?

    Είμαι λιον εκτός θέματος σαννα?

    ReplyDelete
  3. @ Neerie εν λλίο δύσκολο άμα οι εξελίξεις τρέχουν. I'm doıng my best.. Εν λλίο καλύτερα τα πράματα ευτυχώς, ήταν η διαδικασία της ψυχολογικής χώνεψης (που ούλλους)

    @Αχάπαρη Είμουν ποτζί ποδά, παραπάνω διαβάζω σας παρά γράφω (ή σχολιάζω), μεν θωρείς τωρά που εξεθάρρεψα λλίο. Better late than never, welcome:)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Headbanging (on the wall) -3- Πορνό εν ώρα εργασίας

Secret Santiasi!!

Headbanging (on the wall) -2-