Let me be

Μ: Μάμα
R: Red

M: Άκουσα ότι ανοίξαν θέσεις στην Αστυνομία
R: ΟΚ
M: Αν σε πιάσουν εν να είσαι λοχίας
R: ΟΚ
M: Εν να κάμεις αίτηση;
R: Όι
Μ: Μα γιατί, έτσι ευκαιρίες εν πρέπει να τις χάννεις μπλα μπλα μπλα

Με το που ήρτα πίσω επροσφερτήκαν 3 άτομα να με βοηθήσουν να βάλω μέσο τζαι το γεγονός ότι πάω τζαι βοηθώ τζαι τη mom στη δουλειά κάμνει σιηρότερα τα πράματα αφού έχω πόσα άτομα κάθε βδομάδα να με ρωτούν αν ήβρα δουλειά, τι μπορώ να κάμω με τα πτυχία μου (να τα κρεμάσω δίπλα δίπλα πας τον τοίχο), αν έκατσα τις κυβερνητικές (ναι που να μεν τις εκάθουμουν), αν επέρασα (ναι δυστυχώς τζαι με 72 οπόταν η επόμενη ερώτηση ένει αν έχω μέσο).

Εν θέλω να μπω στη νοοτροπία της Κύπρου. Ότι πρέπει να βολεφτώ. Εν ήρτα γμτ με πτυχίο τζαι μαστερ για να καταλήξω σε μια άσχετη δουλειά. Τζαι εν θελω να μπω στην κυβέρνηση γιατί ξέρω ότι εν νάμαι τζίνο το ένα άτομο μες το γραφείο που εν να δουλέφκει τζαι για τζίνους που εν δουλέφκουν. Τζαι εν θέλω να πάω στην αστυνομία αφού έχω επιλογές ακόμα. Αν αλλάξω γνώμη, αν δεν έχω άλλες επιλογές, αν εν κάτι που εν σχετικό με τον κλάδο μου ξαναμιλούμε.

Τζαι τζίνο που με απογοητέφκει παραπάνω εν ότι αρκέψαν τζαι οι γονιοί μου να μπαίνουν σε τούτη τη διαδικασία. Να με ρωτά ο παπάς μου αν εμίλησα με τον τάδε που ήμασταν μαζί πανεπιστήμιο για να δω αν μπορεί να με βολέψει (άτομο που συμπαθώ απίστευτα αλλά έχασα το τηλ του, εν εκατάφερα καν να τον πιάσω να του ευχηθώ για το γάμο του ή που εν έγγυος η γυναίκα του). Η μάμμα μου να μου λαλεί για τις αιτήσεις στην αστυνομία τζαι άσχετο ότι εν θα ξαναεπιμένει να με κάμνει να δυσπυρκώ. Ξέρω ότι έτσι εν τα πράματα στην Κύπρο, ότι τούτη εν η νοοτροπία που επικρατεί, ότι εν δύσκολο να βρεις διαφορετικά δουλειά και τα λοιπά.

Αλλά τωρά ήρτα πίσω τζαι ακόμα πιστέφκω στις δυνατότητες μου. Τζαι κάτι ήβρα που φαίνεται καλό τζαι εν με κόφτει που εν για ενα χρόνο μόνο, εν με κόφτει που εν είμαι ΄εξασφαλισμένη΄, εν κάτι που το έκαμα με την αξία μου τζαι είμαι περήφανη.

Παρετάτε με. Let me be. Πως διαφορετικά να σας το πω;

Comments

  1. makari na evreis kati tou kladou sou..ego exei 5xr pou eimai kipro ekatsa polles exetaseis alla xoris meso emeina stes exetaseis, akoma girefko kati pou na afora to ptixio mou..
    pistefko to idio me esena gia tin nootropia ton kivernitikon alla meta pou 5xr arkepse na mou fenete elkisti san idea..ena sxolano i wra 2:30 toulaxisto kai etha doulefko savvato..

    maria

    ReplyDelete
  2. Καταλαβαίνω πόσο δύσκολο ένει. εν που τούτα τα πράματα που ποτέ δεν πρέπει να λες ποτέ επειδή εν ξέρεις τι εν να τύχει. Απλά στην παρούσα φάση προτιμώ τη δουλειά που εν με συμβόλαιο για ένα χρόνο, έπιασα την με την αξία μου τζαι εν πας το αντικείμενο μου τζαι ας σχολάνω η ώρα 6 παρά να πάω σε κάτι άσχετο κυβερνητικό μόνο και μόνο για να βολεφτώ. Τζαι να υποχρεωθώ τζαι σε κάποιον. no thanks

    Ελπίζω να βρεις κάτι σύντομα:)

    ReplyDelete
  3. Δεν ξέρω τι πτυχία έσιεις για να σε "συμβουλέψω" (ήβρες τον άθρωπο σου τωρά) αλλά μπορώ να σου πω ότι, αν μπεις στο δημόσιο, δε θα σε αφήνουν οι άλλοι να κάμνεις την πολλή δουλειά. Η δουλειά πρέπει να γίνεται γιάλι-άλι ΠΟΥ ΟΥΛΛΟΥΣ, διαφορετικά κινδυνεύεις να τους εκθέσεις ως τεμπέληδες (που δεν είναι, τα καμάρια μου!). Και φροντίζουν να σου το διασαφηνίσουν τούτο που την αρχή. Εν εδούλεψα στην κυβέρνηση να ξέρω αλλά έχω φίλες μου και αυτά ακούω
    :)

    ReplyDelete
  4. Πε μου καλά! Καλά όπου την πονηράδα είμαστε πρώτοι. Οργανωμένη μαφία όι πελλάρες. Δαμέ τουλάχιστον άμα εν δουλεφκουμε (καλή ώρα:p) εν επειδή εν χαλαρή η μέρα:)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Headbanging (on the wall) -3- Πορνό εν ώρα εργασίας

Secret Santiasi!!

Headbanging (on the wall) -2-