Είμαι γάρος και το κέφι μου θα κάμω 2

Πριν κανένα δυο μήνες που λέτε, όταν επρωτοήρτα Κύπρο είχα πάει για καφέ (+ ναργιλέ) ποτζί που εν τα κλάπ της Έγκωμης. Πίνουμε τον καφέ μας (+ ναργιλε), τζαι πιάνω το θηρίο μου (μάνα μου το επεθύμησα το)  να πάω σπίτι. Την συγκεκριμένη ώρα όμως εθυμηθήκαν πολλοί να δείξουν τα αυτοκίνητα τους στην συγκεκριμένη περιοχή μιας τζαι πιανει κόσμο. Εγώ να είμαι στο αλτ τζαι κανένας να μεν με αφήνει να περάσω (εννοείται) γι'αυτό πάω λλίο πιο μπροστά με την ελπίδα ότι όταν επροχωρούσαν λλίο τα αυτοκίνητα ήταν να με αφήσει ο επόμενος να μπω τζαι γω δεξιά. Τα παράθυρα μου ανοικτά όπως τζαι τζίνου που Hopefully θα με άφηνε να μπω. Τζαι ακούω τον να λαλεί..

'Να σου σιέσω'.
'Να μου σιέσεις;' (όι νευριασμένα-είχα καλή διάθεση- αλλά αρκετά δυνατά ώστε να με ακούσει:p)

Θωρώ τον κοιτάζει με με ύφος ''ου γαμώτο μα άκουσε με;'' ενώ νέφκω του να περάσει (αφού εν τόοοοσο σημαντικό) πέρκι με αφήσει ο επόμενος (αφου εν ΤΟΟΟΟΣΟ σημαντικο).

Τελικα άφηκε με τζαι εμπήκα. Ε μα πόσο να σιωπώ; :p

Comments

  1. Εγώ επρόσεξα ότι κυρίως τα διπλοκάμπινα είναι αυτά που αφήνουν τους άλλους να περάσουν, τα δε μπε μπε, αουτι, μερσεντές κτλ αποκλείεται εν τόσο σνοπ που νομίζουν οι δρόμοι εν δικοί τους.
    Μεν σιωπάς, πρόσεχε όμως άμαν ξιτιμάζεις κανένα να είναι ο δρόμος μπροστά σου ελεύθερος ώστε να ξεφύγεις σε περίπτωση που είναι κανένας πελλός τζαι θέλει να σε δέρει , εγώ έτσι κάμνω πάντως.

    ReplyDelete
  2. Την προηγούμενη φορά που άνοιξα το στόμα μου στο δρόμο σε κάτι αντίστοιχες μαλακίες άλλων έφαα καταγγελία στην αστυνομία για δημόσια εξύβριση. Την προ-προηγούμενη εκατέβηκεν ένας τύπος να με δέρει.
    Ηθικό δίδαγμα: πλέον βρίζω τους με το γάντι.
    π.χ. ΜΑ ΤΙ ΚΑΜΝΕΙΙΙΙΙΙΣ!!!!;;;;; (ρε γάρε)

    ReplyDelete
  3. χαχα Σκουλουκούιν οι ντάξει εν μπορώ να πω ότι ξιτιμάζω.. είμαι ήρεμη συνήθως στο δρόμο σε εκνευριστικό βαθμό μάλιστα.. αλλα εν μερικές φορές.. Καλή η εισήγηση σου και της Korinna πάντως:p ξιτίμασμα με σχέδιο διαφυγής και τακτ..:p

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Headbanging (on the wall) -3- Πορνό εν ώρα εργασίας

Secret Santiasi!!

Headbanging (on the wall) -2-