=/

Οι μέρες προχωρούν, τα Χριστούγεννα πλησιάζουν τζαι εγώ είμαι ακόμα στον ίδιο παρονομαστή. Εν εκατάλαβα καν πως εκοντέψαν οι γιορτές τζαι το μόνο που ξέρω είναι ότι και φέτος εν να δουλέφκω τις παραμονές. Εν πρέπει να παραπονιούμαι όμως. Μπορεί να μεν έχω μόνιμη δουλειά αλλά πάντα κάτι βρέθεται να φκαίνουν λίο τα έξοδα. Μπορεί να είμαι στις μαύρες μου αλλά τουλάχιστον έχω την υγεία μου. Τις προηγούμενες μέρες άκουσα για αρρώστιες τζαι θανάτους, όι ατόμων που εν να επηρεάζουμουν άμεσα αν επαθέναν κάτι.. τζαι πάλε εμαράζωσα πολλά. Μάμα κορούας της ηλικίας μου να παλέφκει όι για ζωή μιας τζαι εν σε μια μη αναστρέψιμη κατάσταση αλλά για λίο παραπάνω χρόνο με τα παιθκιά της τζαι μια ποιότητας ζωής όση της μινήσκει. Ένα παιδί λίο πιο μεγάλο που μένα να πεθανίσκει. Η Μαρία.

Έχω τις μαύρες μου. Παιρνούν οι μέρες, οι ώρες τζαι ξέρεις ότι έσιει άλλους που εν θα κάμουν γιορτές. Που η μάμα τους μπορεί ναν μένεν μαζί τους του χρόνου.

Ως τζαι τζερί επία τζαι άναψα=/ Μαραζώνω. Τζαι μαραζώνω παραπάνω που εν λία τζίνα που μπορώ να κάμω. Τζαι που κλαίουμε για μια δουλειά που θέλω πάρα πολλά, ότι εν με πιάσαν ακόμα πίσω μετά το ίντερβιου, ενώ άλλοι παρακαλούν να κάμουν Χριστούγεννα έστω μια τελευταία φορά σαν οικογένεια, τζαι άλλοι πενθούν, τζαι άλλοι εύχουνται για ένα θαύμα.

Ήμουν σε μια εκδήλωση του 'Κάνε μια ευχή' πριν 2 βδομάδες τζαι ο πρόεδρος του συνδέσμου έλεε ότι όσο άσιημα τζαι ναν τα πράματα, τουλάχιστον πρέπει να σκεφοτύμαστε ότι υπάρχουν τζαι χειρότερα, ότι έχουμεν την υγεία μας τζαι πρέπει να είμαστε ευγνώμων για όσα έχουμε. Τζαι νιώθω τυχαρή για όσα έχω, για την οικογένεια μου όσο τζαι να με πελλανίσκουν, για τους φίλους μου, για το γαλανομάτικο, για την υγεία μου.

Αλλά πως μπορώ να είμαι χαρούμενη εγώ άμα ο δίπλα μου πονεί τζαι εν μπορώ να κάμω τίποτε;

Σκατά

Comments

  1. Πολλές φορές παραπονιούμαστεν για πράματα που στην πραγματικότητα εν ανούσια αν τα συγκρίνεις με το τί περνούν άλλοι συνάνθρωποι μας.
    Τζαι ναι, ΠΑΝΤΑ ότι τζαι να περνούμεν υπάρχουν τζαι χειρότερα. Να είμαστεν ευγνώμονες που έχουμεν την υγεία μας. Τα άλλα ούλλα εν πελλάρες.
    Μαραζώννω τζι εγώ για τη Μαρία. Όσο μπορώ, όπως μπορώ προσπαθώ να βοηθώ. Τζαι τούτον κάμνει με να νιώθω καλά. Έστω τζι αννέν ασήμαντη πολλές φορές η όποια βοήθεια προσφέρω. Αν ούλλοι βοηθήσουμε που λλίο τότε μπορούν να γίνουν πολλά.
    Εύχομαι όλα να παν καλά τζαι για τη Μαρία τζαι για όλους και όλες όσοι υποφέρουν τζι εν θα κάμουν γιορτές φέτος. Ούτε γω εννα κάμω γιορτές χαρούμενες φέτος αλλά τουλάχιστον έχω την υγεία μου. Τζι ευχαριστώ το Θεό για τούτο.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Headbanging (on the wall) -3- Πορνό εν ώρα εργασίας

Secret Santiasi!!

Headbanging (on the wall) -2-