Είμαι γάρος και το κέφι μου θα κάμω 1

εν η ιδέα μου ή τελεφταία επελλάναν οι Κυπραίοι οδηγοί; Παραπάνω απ'ότι ήταν πάντα. Ακούστε το κωμικοτραγικό που μου έτυχε προχτές τζαι πέτε μου αν δεν είναι να διερωτάσαι τι πάει στραβα:

Η yours truly έπρεπε να πάει προχτές στην τράπεζα να κανονίσει κάτι πράματα τζαι ειδοποίησε στη δουλεια ότι εν να αργήσει. Μετά που 2, 5 ώρες που επίενα πάνω κάτω μες το Στρόβολο επάρκαρα επιτέλους κατά τις 11 στην Τάφρο. Πάω να περάσω τη διάβαση πεζών τζίνη που εν όπως φκένεις που την τάφρο προς Λήδρας λλίο αριστερά. Τζαι σταματά ένας να με αφήσει να περάσω.

Ο Κύριος πουπίσω του προφανώς εθεώρησε ότι ο πρώτος εν έπρεπε να με αφήσει τζαι άρκεψε να παίζει πουρού.
(Δαμέ να πω ότι είμαι αρκετά ήρεμος άθρωπος τζαι έχω μάστερ στην pexipelliasi!). ΑΛΛΑ.. ε αφού ήταν γάρος πως να το πω τωρά, ενεβρίασε με!
(ακολουθεί συζήτηση Red Vs Γ.Ο. Γάρος Οδηγός)

Red: Εν διάβαση πεζών κύριε μου τι παίζεις πουρού
Γ.Ο.: Ένε πράσινο, έπρεπε να περιμένεις να ανάψει το πράσινο να περάσεις!
Red: Εν διάβαση πεζών έπρεπε να περιμενεις anw, είμαι ΠΕΖΗ

Τζαι τζαμέ όποιος μας έβλεπε πρέπει να εφύρτηκε του γέλιου! Εγώ είχα περάσει ήδη τη διάβαση, τούτος εμάσιετουν να ξεκινήσει τζαι έβλεπες με εμένα να περπατώ πας το πεζοδρόμιο, τον Γ.Ο. να ξεκινά σιγά σιγά τζαι να φωνάζουμε ο ένας του άλλου (ενώ διάφοροι περαστικοί τουρίστες εκοιτάζαν απορημένοι):

-Εσύ έπρεπε να περιμένεις να περάσω
-Όι εσύ έπρεπε να περιμένεις να περάσω
-ΟΙ ΕΣΥ έπρεπε να περιμένεις να περάσω
-ΟΙ ΕΣΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ!!!



Ε μα.. πόσο να αντέξει το πλάσμα..:p
on the bright side.. Αν ήταν να αργήσει 3 δευτερόλεπτα να πάει στη δουλειά του επειδή εσταμάτησε ο μπροστινός του να με αφήσει, με τούτη τη συζήτηση άργησε κανένα λεπτό παραπάνω..

muahahaha..

Υ.Γ. Πράγματι εν εδικαιούμουν να περάσω; Έπρεπε να περιμένω να  ανάψει κόκκινο για τζίνον, πράσινο για μένα;

Comments

  1. η αλήθκεια μου η μαύρη, νομίζω ναι (στο υ.γ.)

    αλλά άρεσεν μου πολλά το bright side, hahahahaha

    ReplyDelete
  2. i alithkia en oti eprepe na perimeneis giati an itan dromos diplis katevthisis ipirxe periptosi na se tsilisei o dipla..etoixe mou na stamatisei o mprostinos mou se diavasi eno itan prasino ego ida to pezo pou imou piso tou kai estamatisa alla o allos pou erketou sti dipla lorida en ton ide kai paraligo na ton tsilisei..

    maria

    ReplyDelete
  3. Νομίζω κι εγώ έπρεπε να περιμένεις... Έν πειράζει όμως, ας τον τζιαμέ... εψυχαγωγήσετε πάντως και τους τουρίστες.

    ReplyDelete
  4. @Sike: ναι thats my evil side:p

    @maria: Εν ήταν διπλής κατεύθυνσης, εν μόνο η λωρίδα που με άφησε ο μπροστινός του τζαμέ. Πάλε καλά δηλαδή που εν επροσπέρασε τον άλλο για να με βάλει τζαι πουκάτω:p

    @Σκουλουκούι: ναι επεράσαν ωραία, ελπίζω μόνο να μεν βρω καμια φωτο στο ιντερνετ με τα χάλια μας:p

    ReplyDelete
  5. red, στην ελλαδα δε χρειαζεται να περιμενεις.αμα εχει zebra crossing προηγεισαι οπως και να εχει το πραγμα....

    ReplyDelete
  6. Που τη στιγμή που σε άφηκε ο πρώτος καλά έκαμες και επέρασες (αφού εν ήταν διπλής κατεύθυνσης). Εσταμάτησε δηλαδή ο άλλος και ήταν να στέκεις τζαμαί να τον θωρείς και να περιμένεις το πράσινο (σου); Καλοί οι κανονισμοί, αλλά και λλίη λογική εν βλάφτει. Εν έσιει και τόση σημασία όμως αν εδικαιούσουν ή όι. Είσιες να κάμεις με έναν αγενέστατον μλκα και έμπηξες του την με τρόπο. Keep it up. :P

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Headbanging (on the wall) -3- Πορνό εν ώρα εργασίας

Secret Santiasi!!

Headbanging (on the wall) -2-