Επιστροφή στην Κυπριακή πραγματικότητα

Επέστρεψα τζαι προς το παρόν απολαμβάνω το! Φυσικά μόνο μια εβδομάδα είμαι πίσω οπόταν περιμένω τις τάσεις φυγής μου να επιστρέψουν λίαν συντόμως.

Κατά τα άλλα, άρχισα να προσέχω μια αναταραχή, ένα κατι στη Λευκωσία. Σε συγκεκριμένα παραδείγματα εν να αναφερτώ σε άλλο ποστ αλλά νομίζω κάτι άλλαξε τον τελευταίο χρόνο που λείπω. Μια τρέλλα κυριαρχεί, μια πελλάρα εξαπλώθηκε!

Ο πανικός που επικρατούσε στην Αγγλία μεταφέρτηκε στο δωμάτιο μου τζαι σε μια γωνιά έσιει διαφορα πράματα που πρέπει να ξεχωρίσω. Που την άλλη, είπα ότι προς το παρόν εν θα κάμω το καθιερωμένο ξεκαθάρισμα γιατί περιμένω ήδη ακόμα 2 κούτες γεμάτες πράματα. Μέσα στους επόμενους μήνες εν να πρέπει να αλλάξω και τα χειμερινά με τα καλοκαιρινά σόου είπα να μεν κάμνω τον κόπο πολλές φορές.

Μιας και πλέον είμαι άνεργη είπα να διαβάσω κανένα βιβλίο. Σήμερα που επία στον αγρότη έπιασα το ''Άντρες από τον Άρη, Γυναίκες από την Αφροδίτη''. Τώρα να δούμε τι θα δούμε.

Έχω πολλά στο νου μου. Αρχισα να πανικοβάλλουμε για δουλειά ακόμα εν ήρτα πίσω. Τον άλλο μήνα κάθουμε κυβερνητικές.

Νομίζω ακόμα εν εσυνειδητοποίησα ότι εν θα πάω πίσω. And when it hits me.. εν να πρέπει να βρω κάποιον να με συνάξει!

Comments

  1. το διάβασα αυτό!μμ έτσι κι έτσι

    μην ανησυχείς, μπορεί να είναι δύσκολο στην αρχή αλλά θα ξεκινήσεις μια καινούρια ζωή

    ReplyDelete
  2. ελπιζω:)

    όσο για το βιβλίο, εδιάβασα σχεδόν το μισό ως τωρά και αν κ έχει κάποια καλά σημει εν λίο έτσι κ έτσι!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Headbanging (on the wall) -3- Πορνό εν ώρα εργασίας

Secret Santiasi!!

Headbanging (on the wall) -2-