Τσάμικο!

Βασικά εξεκίνησα τούτο το blog χωρις να ξέρω ιδιαίτερα τι εν να το κάμω. Εβάφτισα το, εστόλισα το και τωρά απλά έμεινε μου να αρκεψω να το χρησιμοποιώ κιόλας.
Εν ο φόος μου ότι κάποιος που ξέρω εν να μάθει ότι εν δικό μου και μετά.. ε εν να έσιει λογοκρισία. όι που κείνο το άτομο αλλά που μένα. Μόνο τό γαλανοματούι ξέρει για την ύπαρξη του και αν και ποτέ του εν ασχολήθηκε με blog και ούτε τα θεωρεί ιδιαίτερα χρήσιμα καταλαβαίνει την ανάγκη μου και δια μου space να γράφω τις πελλάρες μου!

Anw αφού εμπήκαμε στο χορό εν να χορέψουμε ένε?
Τι πρέπει να ξέρετε για μένα?
Είμαι με τις ώρες μου βασικά, μπορεί να γνωρίσω κόσμο και να είμαι Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ και την άλλη μέρα είμαι στη γωνιά μου!
Είμαι λλίο σάικο. Τσάς. Τοοοοσο λλίο όσο πατά η κάττα και τα τρία της καττούθκια που εν που ένα άλλο χρώμα το καθ' ένα! (άσχετο ξέρω το )
Α το άλλο είπα σας το? Ναι σύρνω άσχετα όποτε μου έρτει, ακόμα και στις πιο άσχετες στιγμές!
Ούλλα τα καλά δηλαδή!
Έχω και ένα καλό! Που εν είμαι σίουρη πόσο καλό ένει αφου τον τελευταίο καιρό άρκεψα να χάνω την πίστη μου στους αθρωπους! Τούτο ένει ότι άμα βάλω ένα άθρωπο στη ζωή μου γίνουμε χαλί να με πατήσει! Σε πολλές περιπτώσεις τούτο ανταποδίδεται, σε αρκετες άλλες τρώεις τα μούτρα σου!

Αυτά! Ε τα αλλα εν να τα μάθετε στην πορεία!

Comments

Popular posts from this blog

Headbanging (on the wall) -3- Πορνό εν ώρα εργασίας

Secret Santiasi!!

Headbanging (on the wall) -2-