Στους 31 αχαπαρους!

Τις τελευταίες μέρες βαρκούμαι! Και άμα βαρκούμαι... βλέπω σειρές!

Ε λοιπόν έκατσα και γω ιμισιη μου να δω τους 31 δρόμους!!
Τι πελλαρα θεε μου!! Βασικα εκατσα είδα τα και τα 12 επεισόδεια να την πω την αμαρτία μου! Τι ερμηνείες! Τι σκηνικά! Τι υπόθεση! Να πω την αλήθκεια το μόνο που άξιζε ήταν οι 2 οι τύποι που όπυ τη μαλακία κάμνουν την! Με κείνους εγέλασα κάμποσο, εθυμήσαν μου τα αδερφάκια της Έλι sto Ice Age το δεύτερο! Ναι είμαι μανιακή με της ταινίες της pixar!

Καλα γίνεται να γυρίζεις σειρά στη Νέα Υόρκη και να μεν δείχνεις παραπάνω τοπία? Γίνεται να πάεις Νέα Υόρκη, να έχεις μια σβηστή ξαδέρφη που να σε στέλνει σε ένα τύπο που πάει να σε βιάσει, κλέφκει σου τα λεφτά κτλ κτλ? 2 Έλληνες μιλούν μεταξύ τους αγγλικα κτλ κτλ? Αλλά το καλύτερο? Η pshyco πρώην μπαίνει στη σκηνή και πάντα μα ΠΑΝΤΑ παίζει το τραγούδι που παίζει και στην ταινία του κόμη δράκουλα? Όι εν είμαι σίουρη αν εν το ίδιο αλλά αν δεν ένει που τον κόμη δράκουλα εν που παρόμια ταινία με ζόμπι, βρυκόλακες κτλ!

Λυπούμαι κιόλας επειδή πρέπει να εδώσαν πολλά λεφτα για τούτο ούλο το πράμα! Και εμπορούσαν να το κάμουν πολλά καλύτερο αν επροσπαθούσαν λίο! Τωρά φυσικά έπρεεπε αν αλλάξουν και τόσα πράματα! Σκηνοθέτη, ηθοποιούς, σενάριο!

Τωρά άρχισα να βλέπω το Μ+Μ! Πολλά καλύτερο! Αστείο, χαλαρό, ενδιαφέρον και με πολλά καλή ροκ μουσική! Είμαι στο τρίτο επεισόδιο! Εν θα χαλαστώ να δω και το υπόλοιπο ένε?

Πρέπει να βρω καμιά ξένη να δω που αξίζουν τσας παραπάνω! Αλλά μάλλον πρέπει να τις είδα ούλλες! Ουφ!

Θέλω να πάω Κύπρο! Το γαλανομάτικο εγέλασε μου και επίε πηλέ! 4 και πόψε!

Comments

  1. αμα εκατσες κ το ειδες αυτο το,το,το, το αχαρακτηριστο τοτε εισαι αξια!

    ReplyDelete
  2. Ευχαριστώ, να πω την αλήθκεια, νιώθω τσας ήρωας:p

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Headbanging (on the wall) -3- Πορνό εν ώρα εργασίας

Secret Santiasi!!

Headbanging (on the wall) -2-