Roach Encounters*

Την αντιπάθεια μου για τις κατσαρίδες είχα την πει και πιο παλιά ναι; Όι;

Που ήμουν μιτσιά άμα έβλεπα κατσαρίδα πριν να κοιμηθώ έβλεπα όνειρα ότι επερπατούσαν πάνω μου. Ναι ναι τόσο πολλά.

Ευτυχώς τα τελευταία χρόνια εσταμάτησε τούτο με τα όνειρα (most times).

Still, φρικάρω απίστευτα άμα δω κατσαρίδα. Ένας πρώην συνάδελφος έχει να το λαλεί ότι εν με είδε ούτε άμα εφώναζε η μαστόρισσα όσο πανικόβλητη με είδε μια φορά που είχα κατσαρίδα πίσω μου τζαι επετάχτηκα στην άλλη πλευρά του τραπεζιού στα 3 δευτερόλεπτα.

Επίσης μια άλλη φορά έφερε με το γαλανομάτικο σπίτι, όπου επιδή ήμουν μόνη μου εκοίταξε αν είχε κατσαρίδες. (όι αποτελεσματικά). Μετά που έφυε ήβρα μια μέσα στην κουζίνα. Έβαλα τον τον καημένο τζαι ήρτε πίσω για να την σκοτώσει (Ναι, ετράβησε πολλά)

Και φτάνουμε στο φετινό καλοκαίρι. Τζιμούμε που λέτε πριν 2 βδομάδες τζαι ξαφνικά ακούω ένα φρρ φρρ τσκ τσκ τσκ. Η ώρα 5:30 το πρωι. Η ΩΡΑ 5:30 ΤΟ ΠΡΩΙ! Ξυπνώ τζαι βλέπω μια κατσαρίδα κουνιστή τζαι λυγιστή να περιφέρεται. (Btw η μάμα μου εν πελλή τζαι ξυπνά έτσι ώρες). Οπόταν πάω τζαι απλώνω στον καναπέ ώσπου να τη σκοτώσει.

3 nights ago: ξυπνώ που το γνωστό τσκ τσκ τσκ της ανατρισιαστικής αηδιαστικής κατσαρίδας η ώρα 5 το πρωί πάλε. ταράσσω λίο κρεβάτια κτλ αλλά εν εμφανίζεται αλλά αφου ακούω την!! Πιάνω το μαξιλάρι μου τζαι μετακομίζω στον καναπέ. Εκάμαν μου έξωση κανονικά (για πρώτη φορά μετάπου χρόνια άκουσα τζαι τις σειρήνες. Ναι εν συμβολικό αλλά άμα πιάνεται εμένα η ψυχή μου πως νιώθουν όσοι εχάσαν τζαι περιουσία, οικογένεια, φίλους να την ακούν κάθε χρόνο..;)

2 nights ago: Έρκουμαι σπίτι μετά από μια μέρα στη θάλασσα τζαι φαί η ώρα 12 τη νύχτα. Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι μπάνιοοοοο τζαι ύπνοοοο! Μπαίνω μες το δωμάτιο μου τζαι βλέπω μια κατσαρίδα κάτω που το κρεβάτι. -Γκοντεμν γιου άμπα τζαι ησυχάσει το πλάσμα. Πάω να φέρω το άοσμο κατσαριδοκτόνο. Πιτώ της τζαι αφήνω την να πεθάνει πίσω που το κρεβάτι ώσπου να έρτει ο παπάς μου να τη μαζέψει. Όπως φκαίνω που το δωμάτιο έσιει ακόμα μια στον τοίχο του διαδρόμου. Πιτώ της τζαι τζίνης κάμποσο (επροσπάθησε να διαφύγει στην κουζίνα τζαι ετέζαρε κάτω που το τραπέζι της κουζίνας). Εγώ εν το μεταξύ μπαίνω στο μπάνιο με το σπρέυ δίπλα μου just in case. Έρκεται ο dad τζαι μαζέφκει τες. Τζιμούμαι.

Τζαι πάλε η ώρα 5.. Ασπούμαι wtf με τη συγκεκριμένη ώρα. Εν που φκαίνει ο ήλιος; Ακούω πάλε το γνωστό φρρρ τσκ τσκ τσκ τζαι ανάφκω το φως.. Πιάνω το σπρέυ τζαι αρχιζω να ψιλοταράσσω πράματα να φκει έξω. Τπτ.. Τζαι ξαφνικά; Η κατσαρίδα πάει να κάμει ελιγμό τζαι να μπει κάτω που το κρεβάτι. Τζαι είμαι εγώ με το σπρέυ να της πιτώ όπως την πελλή τζαι να φωνάζω (που μέσα μου για να μεν ξυπνήσει ούλλο το σπίτι) μουαχαχαχαχα DIIIIE DIIIEEE φσσ φσσ φσσ (πολυβόλο σπρέυ ένα πράμα). So picture this: μια πελλή μέσα στη μέση του δωματίου με πυζιάμες τζαι σπρέυ να πιτά του παρκέ.. Η κατσαρίδα μετά που καμποσο πίτημα χώνεται πουπίσω που το κρεβάτι τζαι εγώ πάω τουαλέτα.. Έρκουμαι πίσω τζαι βλέπω ότι η κατσαρίδα έκαμε ηρωϊκή έξοδο τζαι εν μες την κουζίνα. Πιτώ της ακόμα 2 φορές τζαι γυρίζει ανάποδα.

Oh yeah. Like a boss!!

Α ενομίσετε ότι είσιε πόιντ το ποστ? Nop. Not really.





*Που το close encounters. Το wordplay μας εμάρανε.. Αν οι κατσαρίδες επιχειρήσουν retaliation measures εν να σας πω. Ή εν να το ακούσετε στις ειδήσεις! 

Πάω να τζιμηθώ. Με το σπρέυ δίπλα μου εννοείται.











Comments

  1. ηταν σανα και το εγραψα εγω..εχω τεραστιο θεμα με κατσαριδες..ειμαι η μονη που τες βλεπω παντου και παντα..ακουω τες ενοειται οτι ωρα και να ειναι..και ξυπνω και αρκεφκω φωνες,ο καημενος ο αντρας μου οσες μπορει σκοτωνει τες διαφορετικα αλλασω εγω δωματιο..ακομα δεν εκαταλαβα τον λογο υπαρξης των κατσαριδων στη γη..

    Μαρια

    ReplyDelete
  2. εμ....ίσως πρέπει να τσιακκάρετε τις αποχετεύσεις σας...

    ReplyDelete
  3. @Maria: άρα καταλαβαίνεις με. Ο αδελφος μου εκαμε το λάθος και είπε μου ότι πρόσφατα που έπιασε το αυτοκίνητο μου να πάει κάπου είχε μια κατσαρίδα μέσα (Επαρακαλούσα τον να μου πει ότι με περιπέζει αλλά τπτ). Για 2-3 βδομάδες έμπενα μες το αυτοκίνητο νύχτα και με το παραμικρό αγχώνουμουν ότι εν και δεύτερη κατσαρίδα. Πάλε καλά που ένε εγώ που ήβρα την πρώτη, να θρηνουμε τζαι καμια γιαγιούλα που επίενε αμέριμνη τον περίπατο της!

    @The Ρassenger: ξέρω το, τωρά που έλειπα είπα του παπά και του μπρο αν είναι να βάλουν πετρέλαιο πέρκι γίνει τίποτε. Τούτες τις μέρες είμαι και μόνη μου σπίτι και ευτυχώς εν ήβρα καμιά (Έχω και ένα φίλο μου stand by, νάρτει και να τες σκοτώνει αν έχει καμιά με αντάλλαγμα κανένα σουβλάκι:p)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Headbanging (on the wall) -3- Πορνό εν ώρα εργασίας

Secret Santiasi!!

Headbanging (on the wall) -2-