Τασιηνόπιττες - 1 - Ο πιλόττος

Είμαι άρρωστη. Άρα μια μουρμούρα που τρέχουν οι μύξες της ενώ κάθεται τζαι τάχα βοηθά σε ένα πρότζεκτ. Και κρυώνω. Αυτά σε συντομία.

Παρ'όλη την τάση μου όμως να μουρμουρήσω, έταξα ένα positive post στον Κ, ο οποίος μου έκαμε παρατήρηση για την μαυρίλα που επικρατεί σε τούτο το μπλογκ το τελευταίο διάστημα. Και μιας και ανέφερα ήδη την ανακάλυψη της τασιηνόπιττας, παρόλο που στη συγκεκριμένη περίπτωση έγινε την κατά γαλανομμάτικου εποχή, εν ενδεικτικό του τι κυκλοφορεί εκεί έξω.

Είμαστε σε γνωστό τοπούδι της πρωτεύουσας πέρσι αρχές καλοκαιριού και λίο πριν να φύουμε οι δύο άλλες κοπέλες της παρέας αρχίζουν τα κοννε με κάτι τύπους. Εγώ κουρασμένη της δουλειάς (τζαι εβαρκούμουν επίσης) έπιασα το σκαμπούδι μου τζαι άρχισα να παρατηρώ τα ταβάνια τζαι να κοιτάζω δεξιά αριστερά αφού ήμασταν σε μια παρέα που εν ήξερα κανέναν.

Έντερ τύπος 30ης, κοντούλης με σκεμπούδα τον οποίο μου είχαν συστήσει πιο πριν, της κατηγορίας κόζι με ηχηρό γέλιο.

- Μα γιατί κάθεσαι δαμέ έτσι
- Ε ντάξει περιμένω τις κορούες να φύουμε, είμαι και λλίο κουρασμένη (Α είδες τούτη τη γωνιά του ταβανιού εν την είδα πριν..)
- Πε μου red, τι δουλειά κάμνεις;
- Pointless συζήτηση για τη δουλειά που κάμνω, το που είναι κτλ. Εσύ που δουλέφκεις;
- Ειμαι πιλόττος στην τάδε εταιρία  (Μετάφραση: Είμαι κελεπούρι τζαι πρέπει να με λυσσιάς)
- Αααα ωραία.. (Παίζει ωραία βίτεοκλιπ δαμε)
-Πε μου red, εξερεύνησες ποτέ μόνη σου σε μια άγνωστη χώρα;
- Εμμ ναι οκ έτυχε πόλεις που λόγω του ότι η παρέα εν ετραβούσε εγύριζα μόνη μου και έβλεπα την πόλη
- Σε ένα που τα ταξίδια μου, έπιασα απλά μια βαλίτσα τζαι επήα εξερεύνησα την Κίνα (Μετάφραση: Είμαι ΚΑΙ περιπετιώδης άρα πρέπει να με λυσσιάς παραπάνω, Απορία: ΟΛΟΚΛΗΡΗ;)
- Ναι α; Ακούεται ωράιο. Εντερ αστείο για το νιχαου το οποίο εν εκατάλαβε.
- Πιστέφκεις ότι κρατά ο έρωτας red; (Παίζεις τζαι εσύ με τον πόνο μας..)
- Εξαρτάται. Ο έρωτας μετατρέπεται σε αγάπη τζαι πολλά άλλα πράματα
- Να σου πω την αλήθεια εγώ πιστέφκω στην αμοιβαία κατανόηση μεταξύ δύο ατόμων (Μετάφραση: εν γυρέφκω για σχέση). Πε μου red (πε μου τζαι πε μου ούφφου), επληγώθηκες ποτέ στη ζωή σου που σχέση;
- (Εγώ φταίω που σου απαντώ) Ε κοίτα εν είχα τζαι πολλές σχέσεις αλλά όι εν μπορώ να πω ότι επληγώθηκα τζαι τόσο πολλά, ήμουν με ένα που εν εσήμαινε και τόσο πολλά τζαι μετά εγνώρισα τον φίλο μου που είμαστε μαζι τα τελευταία 6-7 χρόνια.
- Μα εν είσαι μόνη σου;
- Όι
- Μα έσιεις φίλο;
- ΝΑΙ (έφεφκες;;)
- Ε έπρεπε να μου το πεις! Όι τίποτε άλλο αλλά αν το ήξερα ότι έχεις φίλο, χωρίς παρεξήγηση τωρά, εν θα σου εμιλούσα! Έντερ ηχηρό γέλιο..


Μετά που λίο τζαι ενώ επήα να πιάσω λεφτά για ποτό που τη τσάντα μου (ήταν πλέον προφανές ότι εν να αργούσαμε να φύουμε) είπε μου ξανά να μεν παρεξηγώ, εν ήταν ανάγκη να πάω να κοιτάξω το κινητό μου γα να στείλω μήνυμα μόλις μου είπε τη συγκεκριμένη κουβέντα.

Για να είμαι ειλικρινής έκαμε με τζαι εγέλασα, εν τον επαρεξήγησα αφού ο άθρωπος ήταν απλά ειλικρινής αλλά ευτυχώς ούτε τον εξαναείδα. H μελετημένη τακτική με τις ατάκες του (πρέπει να με λυσσιάς αλλά να ξέρεις ότι εγώ είμαι ελεύθερο πουλί, ο αετός πεθαίνει στον αέρα κτλ) μπαίνει πρώτη στο χολ οφ φάμε τασιηνόπιιτα (εν τζαι νηστήσιμη).



Comments

  1. ευχαριστώ για τις ατάκες.... :ρ χαχαχ

    ενά έβρω μια πιο μητσιά χώρα όμως, γιατί όντως ακούεται λίο παρατραβημένη η κίνα... χαχαχαχαχ

    υ.γ. οι γωνιές του ταβανιού ήταν καθαρές;

    ReplyDelete
  2. Αχάπαρη3 April 2012 at 11:05

    Tsts! Τζιαι εσύ κορη! Ετσι κελεπούρι με πλούσιο εσωτερικό κόσμο τζιαι άφηκες το να φύει? Όι όι επεσες που το φρύδι μου.

    ReplyDelete
  3. τζι εγώ στα 15 ΜΟΥ εμπορούσε να κάτσω να του απαντώ.
    Τωρά απλά θα του έκαμνα το ΔΕΙΝ, που λαλούν τζιαι οι Roxette.

    ReplyDelete
  4. p.s. το positive post πούντο;

    ReplyDelete
  5. p.s2. me again, σόρρυ. To MOY εν καταλάθος που εκεφαλαιοποιήθηκε.

    ReplyDelete
  6. @Nonis μπορείς να προσπαθήσεις, να προτείνω τον Ακάμα; εν σε πιο τοπικό επίπεδο αλλα οκ άμα εσύ εν είσαι πιλόττος... :p ναι ήταν καθαρά, εν λίο ψηλοτάβανο όμως τζαι εδυσκολέφτηκα στην επιθεώρηση!

    @Αχάπαρη εσύ καταλαβαίνεις με ότι το ποστ στην πραγματικότητα ένε για να περιπέξω τον πιλόττο αλλά για να ρίξω την ιστορία στο σύμπαν με την ελπίδα να τον βλέπω όχι μόνο στα όνειρα μου αλλά μπροστά μου (νομίζω μόλις επεθάναν μερικά εγκεφαλικά κύτταρα)

    @Sike Δυστυχώς έχω το αρνητικό ότι άμα είμαι κουρασμένη εν μπορώ να σπαταλήσω ενέργεια να αντιδράσω στη βλακεία τζαι παθαίνω την. Το positive post είναι γιατί μπορώ και γελώ με τις μαλακίες που τα παλιά και κυριως επειδή thank god ανήκει στο παρελθόν! για το ΜΟΥ συγχωρώ σε :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Headbanging (on the wall) -3- Πορνό εν ώρα εργασίας

Secret Santiasi!!

Headbanging (on the wall) -2-