Damaged goods

Είμαι για φαί με έναν φίλο μου..

- Ούλλοι είμαστε damaged goods

Φοϊτσιάρικο.. Την ίδια κουβέντα είχα πει 2 μέρες πριν σε ένα άλλο φίλο μου που μου απάντησε:

-Ναι αλλά είσαι damaged goods λόγω κακομεταχείρησης..


Η αλήθεια είναι ότι ξαφνικά ανακάλυψα απέκτησα ανασφάλιες που εν ήξερα καν ότι είχα. Επέρασε τόσος πολύς καιρός που τα όσα εγίναν μοιάζουν μια αιωνιότητα μακριά. Τζαι όμως είμαι θυμωμένη ακόμα με κάποια πράματα παρόλο που θέλω ναν καλά. Τζαι όμως random συζητήσεις δείχνουν μου ότι είμαι σε ένα φαύλο κύκλο

- Εν OK που εν τον εσυγχώρησα ακόμα;
- Ναι


- Εν η λογική σου που σου λαλεί να μείνεις μακριά. Αν άκουες το ένστικτο σου εν να'σουν δαμέ τωρά.. (μιλά ο εγωϊσμός)
-Εν το ένστικτο μου που μου λαλεί ότι εν να συνδεθώ τζαι εν να πληγωθώ για τους λόγους που εσυζητήσαμε. Γιατί να μπω σε τούτη τη διαδικασία; (ψέμα-εν και η λογική και το ένστικτο, παραπάνω η λογική)



- Λειτουργείς με λογική- μαθηματική ακρίβεια.. Ξέρεις πότε πιστέφκω ότι εν να μπορέσεις πραγματικά να προχωρήσεις τζαι να μεν λειτουργείς έτσι; Άμα τον συγχωρήσεις. Τζαι θέλει χρόνο


_________________________
Εν έχω τον έλεγχο σε σχέση με καμια δουλειά.
Εν έχω τον έλεγχο σε σχέση με τα λεφτά (σαν επακόλουθο του πιο πάνω)
Είμαι 'στάστιμη' στους παραπάνω τομείς της ζωής μου
Εν έχω την απαίτηση να γνωρίσω κάποιον για να με 'σάσει'. Ούτε κάποιον που να πρέπει να 'πείσω' ότι αξίζω να με γνωρίσει καλύτερα. So ναι, δαμέ που έχω τον έλεγχο, όσο εγωϊστικό και να ακούεται, I'm doing things my way. 

Comments

Popular posts from this blog

Headbanging (on the wall) -3- Πορνό εν ώρα εργασίας

Secret Santiasi!!

Headbanging (on the wall) -2-