Διάφορα


  • Εν εκατάλαβα πολλά γιορτές φέτος. Ένε ότι εν επέρασα ωραία. Ήταν ωραία. Ήταν οικογενειακά. Απλά εν ήταν xmas-y. Έπιασα όμως 2 πολλά ωραία δώρα που εν να μου μείνουν και όι για την αξία τους αλλά για τη σκέψη :)

  • Ένας που τους μεγαλύτερους μου φόβους μετά τον χωρισμό ήταν ότι ήταν να μείνω χωρίς άτομα δίπλα μου, αφού λίο πολλά μετά που 7 χρόνια τα παραπάνω άτομα εν κοινά. Η συνειδητοποίηση ότι είχα άδικο χαροποιεί με :)

  • Μερικές φορές τζίνο που χρειάζεται το πλάσμα εν ένας παρατεταμένος καφές με έναν φίλο. Που τζίνους που βλέπεις άμα εν Κύπρο, που μιλάτε μια φορά τον μήνα τζαι εν σάννα τζαι εμιλήσετε εχτές. Ο συγκεκριμένος φίλος ξέρει με τζαι ξέρω τον που τον τζαιρό του λυκείου. Βάλε πάνω κάτω 10 χρόνια. Κανένας που τους 2 μας ένε ο ίδιος. Τζαι πάεις για καφέ για μια ώρα τζαι μετά ακυρώνεις τα ούλλα τζαι η μια ώρα γίνεται 5. And it's just what you need:) γιατί ο άλλος καταλαβαίνει τηνπελλάρα σου, τζαι τις ανησυχίες σου. Τζαι απλά φιλοσοφείτε τζαι αμπελοσοφείτε με αφορμή μια εργασία που τελικά εν ετέλιωσε ακόμα.

  • Είπα του ότι πιστέφκω ότι κάποιος που με γνωρίζει ίσως να με θεωρεί νορμάλ άθρωπο αλλά εγώ ξέρω ότι κουβαλώ μια πελλάρα. όπως και τζίνος κουβαλά μια άλλη πελλάρα. Τζαι ότι αρνούμαι να πιστέψω ότι σε ολόκληρο τον πλανήτη, ειδικά τον συγκεκριμένο εν υπάρχει κάποιος να την εκτιμήσει. Είπε μου ότι καταλαβαίνουμαι ότι είμαι ξεχωριστή. Επειδή εν το χιούμορ μου ιδιαίτερο. And i kinda liked that. Cause he gets it. Most people don't. (Τζαι ναι έχω χιούμορ, ασχέτως ότι δαμέσα την παραπάνω ώρα κλαίουμαι :p)

  • Είπα του ότι εν ξέρω αν που κάποια ηλικία τζαι πάνω απλά γινούμαστε unfit for relationships. Αλλά τελευταία άκουσα για την εξαίρεση. Τζίνη που έρκεται κατι καλό τζαι πέφτουν οι άμυνες σου. Όι μόνο τζίνες που δημιουργούνται λόγω κακών εμπειριών. Τζίνες που έχουμε που πάντα. Therefore i believe. Ότι μπορεί να μεν βρούμε τζίνο που μας αξίζει σύντομα αλλά κάθε φορά που παίζει φλερτ, φάση, σεξ η whatever εν απομακρυνούμαστε που τον τελικό μας προορισμό τζαι που τζίνο που θέλουμε. Ερκούμαστε πιο κοντά. Είπαμε. I am just a hopeless κρυφό-optimist.. sue me

  • Η καλύτερη συνάδελφος του κόσμου έκαμε blog. Τζίνη που εν θα πέξουμε επειδή την αγαπούμε. Τζαι έτσι απλά, εγώ η psycho μυστικοπαθής έκαμα της κομμεντ. Φυσικά τις παραπάνω μαλακίες μου ακούει τες που κοντά. So its nothing new for her :p

  • Σκοπός της να γίνει η καλύτερη blogger όλων
    των εποχών. Τζαι ένι να μεν της μπει κάτι στο νου.. :p περάστε μια βόλτα.. http://minkoitatestrava.blogspot.com/

  • Είμαι τσας άνεργη. Το μπακ απ βοηθώ την μάμα εν σταθερό πλέον ειδικά τις γιορτές (τι κάμνει ο κόσμος τις παραμονές υπό κανονικές συνθήκες; ). Και έτσι τρώω εποικοδομητικά το χρόνο μου. Λίο βοηθός. πολλούς καφέδες και αιτήσεις. Τζαι σκέφτουμαι να συνδέσω το μπλογκ με το τιτίβισμα

  • Έτσι, άμπα τζαι χάσετε καμιά που τις πελλάρες μου, εγώ που ασχολούμαι τζαι ούλλη μέρα με το μπλογκ όι τίποτε άλλο.

  • Τα δικά σας διαβάζω τα όμως, god bless google reader εν μου φέφκει ποστ.



  • Ο χρόνος τούτος ε.. ε.. ε truth be told εγάμησε μας. Ελπίζω ο χρόνος που έρκεται να μεν μας έχει τόση πολλή αδυναμία πέρκι γλυτώσουμε. Σε ένα χρόνο εχώρισα, ήβρα δουλειά, τωρά ψάχνω για άλλη. Έμαθαμε τον κακό τρόπο ότι τζαι οι γονιοί μου εν πλάσματα τζαι ένε άτρωτοι. ανησύχησα για δικούς μου αθρώπους
    , ανησύχησα τζαι για μένα. Έκλαψα πολλά. Τζαι εγέλασα πολλά. Πάρα πολλά. Επέρασα φάση να γυρίζω όπως το ζόμπι τζαι φάση να λαλώ την μια ατάκα μετά την άλλη. Επέζησα ενός δύσκολου επαγγελματικού περιβάλλοντος τζαι επιβεβαίωσα ότι άμα υπάρχει πρόκληση, ναι παραδέχουμαι το, είμαι μαζόχας τζαι αρέσκει μου. (Είδετε που έσιει τζαι ανασκόπηση του 2011 το ποστ)

  • Εν ξέρω γιατί είμαι ήρεμη ακόμα, μεν με ρωτάς. Υπάρχουν 2 περιπτώσεις. Ή απλά εν να είμαι εντάξει τζαι εν να συνεχίσω να έχω mild αντίδραση σε τούτα ούλλα, ή σε κάποια φάση κάποιος εν να πρέπει να αρχίσει να με μαζέφκει που τα πατώματα. Ήμουν αρκετά κοντά τα Χριστούγεννα αλλά εγλυτώσαμε την.. Τώρα να δούμε.

  • Όπως και να έχει, this too shall pass.. Ένε; Ελπίζω δηλαδή.






























Να περάσετε καλά τις μέρες σας, με οικογένεια, είτε τζίνη που έχουμε, είτε τζίνη που θκιαλέουμε. Να γελάτε, γιατί ούλλοι εννα κάμουμε ρυτίδες, τουλάχιστον ναν που κάτι καλο. Να σιέρεστε, που έχουμε την υγεία μας. Να θυμάστε, γιατί μερικές φορές ένε το να πάμε κάπου αλλά το πως εκαταλήξαμε τζιαμέ το σημαντικό. Να αγαπάτε, γιατί εν το μόνο πράμα που εν γοράζεται. Εν θα πω ο καινούριος χρόνος να μας φέρει μόνο καλά γιατί ένε δυνατό. Ο καινούριος χρόνος να μας φέρει παραπάνω καλά που τούτον. Να μας κάμει πιο δυνατούς, πιο ΟΚ με τον εαυτό μας τζαι πιο θετικούς. Να μας κάμει να εκτιμήσουμε τα καλά στοιχεία στη ζωή μας τζαι να απομακρύνουμε τα αρνητικά.




(Τζαι το τζόκερ) Τζαι μια δουλειά




Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Headbanging (on the wall) -3- Πορνό εν ώρα εργασίας

Secret Santiasi!!

Headbanging (on the wall) -2-