Bon Jovi in athens? of course!!

που τον τζαιρό που έσιει να γράψω άλλαξε τέλια ο μπλόγκερ (wow!) τζαι έγινε χάι τεκ

oh well

Επια στη συναυλία των Bon Jovi. Oh yeah:)

μόνο που το σκέφτουμαι κάμνω ένα χαμόγελο ως τ΄ αυτιά πάλε.

Περιττό να πω ότι ήταν τέλειος ένε;

Εβασανιστήκαμε λλίο λόγω θερμοκρασίας. Ήταν πάρα πολλα ζέστη και ειδικά εμείς που ήμασταν αέρα ελιώσαμε. Ήταν η μόνη φορά που εκτίμησα τους ηλίθιους που πετάσσουν νερά.

Η συναυλία ήταν τρεις ώρες σχεδόν, που επεράσαν απίστευτα γλίορα.

Όταν εκόφκαμε τα εισητήρα είπα της συνταξιδιώτισσας μου ότι θέλω αρένα για να νιώθω τον παλμό της συναυλίας. Εδικαιώθηκα. Έλυσα που την πυρά, εβράχνιασα που τις τσιριλλιές, απόλαυσα το πραγματικά :)) υπολόγιζα ότι μόνο με κολλούες ήταν να μπορώ να επικοινωνώ την επομένη αλλά τελικά εν εχρειαστήκαν :p

Ακόμα κυκλοφορώ με τα σιέρκα ίσια πάνω τζαι τραγουδώ το living on a prayer, captain crash and the beauty queen from mars, always, blaze of glory τζαι ούλλα βασικά:)

Λόγω διακοπών απλά αντί να έχω τα σιέρκα ίσια πάνω στη δουλειά ενώ ούλλοι οι συναδέλφοι ελαλούσαν μου πόσο πολλά φαίνεται ότι επέρασα τέλεια, είχα τα στον Πρωταρά:)


ιδού τζαι το φιλμάκι




Είμαι τζαι γω μέσα. Εν να με καταλάβετε, είμαι τζίνη με τα σιέρκα ίσια πάνω που τσιριλλώ:)









Comments

  1. εδικαιώθηκες ναι! κερκίδες ήταν μέτρια προς χάλια

    ReplyDelete
  2. :)) δρώωωωμα, έλλειψη οξυγόνου, ζέστη αλλά χέρια ίιιιισια πάνω! ήταν τέλεια!

    ReplyDelete
  3. @aenima: ελπίζω να το απόλαυσες anw

    @raindrops: έχω να σου πω ότι μέχρι και μια βδομάδα μετά τη συναυλία όποιος με ρωτούσε εσήκωνα τα χέρια ίσια πάνω τζαι επορώνουμουν μόνη μου!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Headbanging (on the wall) -3- Πορνό εν ώρα εργασίας

Secret Santiasi!!

Τασιηνόπιττες - 2 - Ο γαρουφαλλιάς