Καλοκαιρινό

Έσιει πολλή τζαιρό να γράψω δαμέσα, πηλέ μου επέρασε ένας μήνας. Στο διάστημα τούτο εμεσολαβήσαν εξετάσεις, Ισπανία (τούτο τζι αν εν μεγάλο ποστ αλλά συνοψίζεται στο ότι θέλω να μετακομίσω Βαρκελώνη), ξεκαθάρισμα παλιών λογαριασμών.
Προς το παρόν όμως είμαι Κύπρο, με την φάουσα πυρά, κολωμένο ίντερνετ, ένα λαπτοπ που μάσιεται να πεθάνει και όλα αυτά εν μέσω προσπάθειας για μάζεμα υλικού για το dissertation. Ακόμα εν το πιστέφκω ότι σε λίους μήνες εν να είμαι Κύπρο τζαι εν ξέρω αν είμαι έτοιμη αλλά κάθε πράμα στην ώρα του i guess. Προς το παρόν προγραματίζουμαι για μάζεμα υλικού τζαι ήβρα κάτι πολλά ενδιαφέρον το οποίο εν να μοιραστώ μαζί σας λίαν συντόμως.
Η συγκάτοικος μου που την Αγγλία στέλλει μου πελεκάνους που το fb τζαι η μάμα μου παίζει να έκαμε επιχείρηση google, δηλαδή έσουσε λίο το μάους, εθυμήθηκε ότι εν ξέρει που κομπιούτερ τζαι επαρέτησε. Φυσικά άμα την πάρεις στο γούγλη τζαι γυρίσεις της το στα ελληνικά ξέρει να το χρησιμοποιά. Στο τσακίρ κέφι τζαι μετά που μια ώρα οδηγίες κάμνει τζαι favorites.
Κατά τα άλλα; Νιώθω πολλά εχτός εαυτού τζαι το πιο τρανό παράδειγμα εν ότι έν άφηκα τα πράματα του dissertation τελευταία στιγμή τζαι κάμνω κάποια προσπάθεια που τα τωρά.

Λαλείς να άρκεψα να ωριμάζω; οι ρε πρέπει να μου έδωκε ο ήλιος. Πάω να βάλω homemade πορτοκαλάδα της μάμας να μου περάσε ι:)


Τζαι μετά να μάθω που εν τούτη η παραλία για να πάω

Comments

Popular posts from this blog

Headbanging (on the wall) -3- Πορνό εν ώρα εργασίας

Secret Santiasi!!

Headbanging (on the wall) -2-