μια μέρα σαν ούλλες τις άλλες

Ξύπνημα κατά το μεσημέρι
Λεωφορείο για μάθημα-γαμώτο ενόμιζα ότι είχα μάθημα 3-5 ενώ εν 4-6 που έχω τελικα. Βιβλιοθήκη για τα βιβλία του essay που πρέπει να γραφτεί ως τη Δευτέρα.
Μάθημα-βαρετό όπως πάντα.
Τέσκο
Σπίτι, φορώ φόρμες πάω γυμναστήριο για induction.
Επιστροφή στο σπίτι, βάλλω φαί στο φούρνο.


Μια μέρα όπως όλες τις άλλες. Αλλά διαφορετική.

Εχτές επίαν τέσσερις ψυχές. Ένα αγέννητο μωρό τζαι τρεις μεγάλοι. Το έγκλημα για κάποιους ήταν το ότι επήαν δουλειά. Ένα που τα πιο αυτονόητα, καθημερινά, απλά πράματα.

Σημερα εν μια διαφορετική ημέρα. Εχτές επεθάναν τέσσερα πλάσματα. Όποιος τζι'αν φταίει κανένας εν θα οδηγηθεί στη δικαιοσύνη. Ένας Αλέξης, ένα μωρό 15 χρονών Αφγανός περιμένουν στην άλλη πλευρά ακόμα. Αλλά ο κόσμος ξιχάννει. Επανάσταση ωσπου να βολεφτείς τζαι εσύ τζαι εγώ τζαι ούλλοι μας.  Τζαι μετά αμνησία.

Αν τζαι σπουδάζω κάτι σχετικό με πολιτικά εν είμαι κομματοποιημένη. Το θέμα ένε να βρεις ποιός εν να σε βολέψει. Το θέμα ένει να κρίνεις ποιος εν να βοηθήσει παραπάνω τη χώρα σου, ποιος έσιει τα παραπάνω καλά επιχειρήματα. Τζει τούτο λείπει. Τζει φαίνεται που την παιδεία μας που εν βασισμένη στην παπαγαλία, που τους πολιτικούς μας που εν αχάπαροι, που τον κόσμο που βολέφκεται.

Σήμερα η μέρα μου ήταν όπως ούλλες τις άλλες. Επία μάθημα, γυμναστήριο τζαι τωρά εν να πάω να φάω. Στο δωματιούι μου, στην Αγγλία, με την μάμα μου ναν ένα τηλεφώνημα μακριά τζαι το γαλανομάτικο ένα εισητήριο περίπου 20 λίρες μακριά. Με τον αρφό μου μισή ώρα με το τρένο. Με ούλλη την πελλή, παρανοική, Κυπριακή τεράστια οικογένεια καλά. Με την γιαγιάκα μου τζαι τον παππού μου καλά να μας λατρεύουν ούλλους με τον δικό τους τρόπο.

Έσιει άλλους που πόψε εν να κλαιν τζείνους που εχάσαν. Έσιει που ζουν σε μια χώρα ανήμποροι να κάμουν κάτι για να έχουν μια καλύτερη ζωή. Έσιει δολοφόνους που εν ελεύθεροι.
Εν να περάσει λίες μέρες όπως τζαι κανένας εν θα τα θυμάται τούτα. Εν να φκάλει καμιά άλλη πορνό ή εν να βάψει καμιά τα μαλλιά της ξανθά τζαι κανένας εν θα θυμάται τα εχτεσινά.

Τζαι ο Αλέξης, ο 15χρονος μιτσής τζαι οι τέσσερις ψυχές που εχαθήκαν εχτές εν να περιμένουν ακόμα τον έλληνα να ξυπνήσει.

Κρίμα

Comments

Popular posts from this blog

Headbanging (on the wall) -3- Πορνό εν ώρα εργασίας

Secret Santiasi!!

Headbanging (on the wall) -2-