Headbanging (on the wall) -3- Πορνό εν ώρα εργασίας

Καταλαβαίνω σε αγαπητέ άντρα αναγνώστη ότι εκόψαν τα ούλλα στο γραφείο τζαι δυσκολέφκεσαι, εν περνά η μέρα!

Γι'αυτό η ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας Πολίτης εφρόντισε να βρίσκει κάτι να σε βοηθά σε τούτες τις δύσκολες ώρες:

Παραθέτω σου τα λινκ των τελευταίων ημερών μόνο, για τις επόμενες μέρες να έσιεις έννοια όμως ναι;




Τούτα εν της τελευταίας εβδομάδας περίπου, 20κάτι λινκ, όι πελλάρες. Από τον Πολίτη για τον Πολίτη!! Τζαι εννοείται υπάρχουν τζαι τα ανάλογα κόμμεντς πουκάτω του στυλ μα τι κομμάτι κρέας εν τούτη κτλ.

Εν να πω τζαι το παράπονο μου όμως γιατί κάμνουν διακρίσεις!! Εγώ δηλαδή αγαπητέ δημοσιογράφε (επειδή προφανώς κάποιος τυχερός πληρώνεται να τα βρίσκει τούτα- λαλείς να τεστάρει τζαι την αποδοτικότητα τους στο αντρικό κοινο;) εν θέλω να βλέπω τους κοιλιακούς του Hugh Jackman την ώρα που πίνω τον καφέ μου; Γιατί εν βάλλεις τζαι κάτι έτσι δηλαδή να πιένει τζαι μένα καλά η μέρα μου;

Το αγαπημένο μου όμως εν το σημερινό: Ερωτικές αφίσες του '50 και του '60

Δε αγαπητέ μου την πρότελευταία αφίσα τζαι πε μου δηλαδή, πόση ταύτιση πολιτισμών υπάρχει; Είναι προφανές ότι ο φωτογράφος εσκέφτετουν αυτό που ξέρουμε όλοι: ''Το μ***ι σέρνει καράβι''.

Τελικά πράγματι έσιει κρίση τζαι ο Πολίτης γυρέφκει κλικ για να μπορεί να πουλά διαφημίσεις αλόπως.

Τωρά αν πατήσω 'δημοσίευση' εν να χτυπήσουν περίεργα καμπανάκια στον σέρβερ της δουλειάς..?

*Η αυτόματη δημοσίευση εκτός ωρών εργασίας απέτυχε.. Άτε σίκκιμε



Comments

  1. το ποστ σου εν σαντανωμενο, λογικα που τα πολλα λινκς. :)

    ReplyDelete
  2. Θένκς που μου το είπες! νομίζω έσασα το! :)

    Πλης πε μου ότι το βλέπεις τζαι εσύ όμορφο συγυρισμένο :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Secret Santiasi!!

Headbanging (on the wall) -2-