Όνειρα

Αποφάσισα ότι εν πάω καλά.

Αλήθκεια

ΕΝ πάω καλά!

Εψές έβλεπα όνειρο ότι είμασταν θάλασσα. Εγώ, κάποια μέλη της ευρύτερης οικογένειες και οι πρωταγωνιστές του ονείρου. Βασικά είδα ότι ήταν ο σύζυγος, μια πρώην σύζυγος τζαι μια νυν τζαι εγώ. Οι άλλοι ήταν πιο πάνω δίπλα που το κύμα αλλά είσιε ένα σπιτούι πιο κάτω που ήταν για τα σκυλάκια. Στην αρχή στο να κολυμπήσω είσιε μια φάλαινα σόου εν έπρεπε να πάμε πολλά μέσα για να μεν μας φάει. Μετά ανακαλύψαμε ότι η μια σύζυγος, νομίζω η νυν ήταν τσας ψυχοπαθείς τζαι εμασιετουν να δηλητηριάσει τα σκυλάκια (πριν να μας ποτίσει ούλλους λανέιτ). Εμαχούμασταν με την άλλη σύζυγο να κλείσουμε τις πόρτες για να μεν μπει η σάικο σύζυγος μέσα. 

Είσιε πολύ action. Αφού να φανταστείτε εκτύπησε το ξυπνητήρι τζαι στο να σηκωστώ εν εμπορούσα να ταράκσω που την ακινησία. Εχτός που ημουν κουρασμένη πρέπει όπως έππεσα να έμεινα. Ντάξει ένα όνειρο μπορεί να κρατήσει μόνο κάτι δευτερόλεπτα άσχετο πόσες ώρες νομίζουμε εμείς ότι πάει. ΑΛΛΑ αποδεικνύει ότι εν πάω καλά. Πρώτον το κρατούμενο!

Προχτές έβλεπα όνειρο ότι είμασταν κάμποσοι τζαι ετραππηούσαμε πάνω στα στρώματα όπως τα μωρά που κάμνουν τραμπολίνο.

ΝΑΙ εν πάω καλά αλλά τούτο ένε το χειρότερο. Έρκεται που λαλείτε σε κάποια φάση ο Μ.

(Backround story: Ο Μ είχε τα για 7-8 χρόνια με την Ν. Εσυγγατοικούσαν τα τελευταία 2-3 χρόνια. Η Ν. επίε να κάμει το μάστερ της Αγγλία φέτος τζαι στους κάτι μήνες εχωρίσαν. Υποψιάζουμαι ότι έπεσε κέρατο που πλευράς του.

Με τον Μ + Ν εκάμναμε πολλά χρόνια παρέα με το γαλανομάτικο. Έσιει ανάμιση χρόνο όμως εν μιλούμε. Εγίναν πολλές κουβέντες τζαι λάθη τζαι που τις 2 πλευρές. Με τη διαφορά ότι εγώ επαραδέχτηκα τα δικά μου. Anw εσταματήσαμε κάθε επικοινωνία αν εξαιρέσεις 2-3 τυπικά χρόνια πολλά στην αρχή. Πεθυμώ τους μερικές φορές ακόμα να πω την αλήθκεια. Αλλά αποφάσισα ότι πρέπει να έχω άτομα στη ζωή μου που μου κάμνουν καλό. I'm sad to say that after 5 year of friendship they didn't make the cut).

Έρκεται που λαλείτε ο Μ. Ήξερε κάποιον που τζαμέ που τζείνους που επέζαν όπως τα μωρά. Τζαι ήρτε με την άλλη. Τζαι άκου όνομα: ΝΑΥΜΑΡΙΑ. Άκου όνομα που εσκέφτηκε ο νους μου.

Ναυμαρία ιμίσhι μου!! Εν πάω καλά.

Αλήθκεια αν εμπορούσε κάποιος να κάμει access το νου μου την ώρα που θωρώ όνειρα ήταν να γράψει πολλά σενάρια! Κάθε μέρα τζαι άλλο!

Αλλο 1-2 φορές είδα όνειρο ότι με επιάναν τηλέφωνο! Την μια φορά ο ένας, την άλλη ο άλλος. Μπορεί ναν το υποσυνείδητο μου να προσπαθεί να μου πει ότι εν τζαιρός για μια επανασύνδεση. Αλλά μετά που όσα εγίναν προτιμώ να παίξω πελλό.

It's sad. Λαλείς να έφτασα στο σημείο που έγινα τόσο αναίσθητη τζαι έχασα την ικανότητα μου να είμαι δίπλα που τους αθρώπους που με χρειάζουνται? Είμαι κακή φίλη?

Whats even more sad εν το γεγονός ότι απλά πιστέφκω ότι έβαλα νου.

Comments

  1. Δεν ξερω πόσο παρηγορητικό ή τραγικό είναι ...
    αλλα εχει πολλούς που βλέπουν παράξενα όνειρα,
    τζαι ακόμα παραπάνω που χαλούν φιλίες παλιές,
    τζαι ακόμα πιο πολλούς που γίνουνται αναίσθητοι τζαι πιστέυκουν οτι καλά εκάμαν τζαι εβάλαν νου στο τέλος.

    ReplyDelete
  2. Έτσι όπως τα λες μάλλον τραγικό.. Μπορεί απλά να μεγάλωσα αλλά πιστέφκω ότι η φιλία κερδίζεται τζαι λίο.. Εν πρέπει να περιμένεις κάτι σε αντάλλαγμα για να προσφέρεις τη φιλία σου αλλά τούτο εν σημαίνει ότι πρέπει ναν μονόπλευρη κιόλας. Έπαθα την πολλές φορές δυστυχώς έτσι (όι πως εν έφταια τζαι εγώ).
    Πεθυμώ τους; Θέλω closure; Ναι, μερικές φορές. Τζαι προφανώς εν στο υποσυνείδητο μου ακόμα. Τζαμέ εν το ελέγχω

    Στη ζωή μου όμως μπορώ:) τζαι προσπαθώ να είμαι the best of friends, το πιο υποστηρικτικό, υπομονετικό, τζιαμέ-όποτε-με-χρειαστείς άτομο άμα σε νιώθω κοντά μου.

    Φτάνει να νιώθω ότι το αξίζει ο άλλος:)

    Όσο για τα όνειρα.. μερικές φορές εκπλήσσει με το τι βλεπω αλλά καλύτερα παράξενα παρά να μεν βλέπω όνειρα καθόλου..
    Στο κάτω κάτω, εν η πόρτα με όλους μου τους υπόλοιπους εαυτούς..:)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Headbanging (on the wall) -3- Πορνό εν ώρα εργασίας

Secret Santiasi!!

Headbanging (on the wall) -2-